czwartek, 10 sierpnia 2017

Zrób załóż zachwycaj part 4

Witajcie Kochane,
dziś wpadam do Was z kolejnym tworkiem na biżutkową zabawę na blogu DIY zrób to sam. Tym razem postanowiłam dorobić kolczyki do poprzedniej bransoletki :)

Znalazłam tutka jak zrobić kulkę z SuperDuo, którego autorką jest Czeszka Nela Kabelova (tutaj Jej stronka) - small beaded bead with Matubo 7/0 and Superduo Beads (tutaj w wersji .pdf z serwisu Beadsmith)
Powstały takie oto maleństwa:


Nie miałam dużych Toho w kolorze Metallic Hematite więc dałam szare.
Kolczyki idealnie pasują do bransoletki:


I obowiązkowe zdjęcia z nocnego procesu twórczego:



Wiem, wiem .... ta czarna nić :/ muszę coś zakupić a i igły by się przydały bo ostatnią długą połamałam na bransoletce :/




Kolczyki robi się szybko i przyjemnie :) na pewno powstaną kolejne pary.

I oto rozczochrana ja a raczej mnie kawałek z kolczykiem na uchu - wybaczcie jakość ale jak się okazuje mój przedni aparat jest beznadziejny:

 
i banerek:


Dziękuję za wszystkie komentarze :* Jednak nie taki róż straszny jak go malują :P zwłaszcza w letniej wersji neonowej :)

Życzę Wam miłego dnia :)
Buziaki :*

14 komentarzy:

  1. Na wakcje, to nawet ja bym założyła :-D Super komplet wyszedł1 A Twoja buźka jaka radosna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik..;) Zgadzam się z koleżanką że na lato to idealnie one pasują..;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka radosna buzia :) trzeba było całą zamieścić od razu uśmiech pojawił się na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Ulcia ale ja tak właśnie potrafię selfiki robić że mi tak ło wyszło :P Miłego dnia :***

      Usuń
  4. :)bardzo milutki taki komplecik, a na roześmianej buzi wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze malutkie kuleczki. Nie wiedziałam, że istnieją takie koraliki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo letni kolor wybrałaś, neonek w sam raz na wakacje. Kolczyki są śliczne, fajnie w nich wyglądasz:-)
    Dziękuję za zgłoszenie pracy do naszej biżuteryjnej zabawy i życzę powodzenia. Inka-art/DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale czadowe! Przesłodkie są. Uwielbiam takie malutkie i fajniusie kolczyki! Dziękuje za udział w zabawie DIY - Zrób/Załóż/Zachwycaj. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplecik, ale jeszcze piękniejsza Twoja uśmiechnięta buźka, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzieś mam takie neonowe, różowe super duo, kolor mają niesamowity. Piękne kolczyki wykonałaś, biżuteria w sam raz na lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne 😍 W sam raz na lato i stanowią piękny komplet z bransoletką 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. ona ma oczy!
    no jak nie ma jak ma! dwa i na mnie paczy! ;-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)